Smoots Summer Games II
Join the Smoots characters in Smoots Summer Games II, the exciting sequel to Smoots Summer Games! With its charming cartoon style, this arcade game offers thrilling competitions for up to 4 players in local multiplayer. Test your skills in a variety of classic events such as the 100m dash, 400m hurdles, javelin throw, and pole vault, while also experiencing new challenges like cycling, archery, weight lifting, equestrian jumping, skeet shooting, canoeing, and climbing.