Skill Battle Booster Pack
Boost your strategy and power your team in Puyo Puyo Tetris 2's brand-new Skill Battle mode with this pack of rare Item Cards--including 3 special cards featuring items from the Sonic the Hedgehog series! This pack is exclusive to the Puyo Puyo Tetris 2 Launch Edition. Get it before it's gone!