shroud DLC Pack
Go the distance with the shroud DLC pack, featuring the exclusive HOG_30A2 Sniper Rifle complete with the best long-range scope in the game. One of the most skilled FPS streamers in the world, you’ll also receive his personalised shroud Reaper gun skin, designed in direct collaboration. Named Content Creator of the Year by the 2019 Game Awards, shroud pairs a deadpan sense of humour with elite gaming skills to run one of the most popular streaming channels in the world. shroud now brings his world-class skills to SGWC2 in the form of this unique DLC pack. Featuring: - HOG_30A2 Sniper Rifle - they won’t see you coming with this sharpshooter, featuring the best long-range scope in the entire game - shroud Reaper Skin - for use with the HOG_30A2 Sniper Rifle Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.