Ship Graveyard Simulator 2 - Submarines DLC
Submarines DLC gets you a new challenge awaiting you. Submarines, which bring many new challenges and possibilities! Explore a New Dimension of Gameplay You won't be able to throw the box into the truck as you did before, but you have to make your way outside from the inside of the ship - get rid of the floors, walls, and connectors to open the hull and see the sky. Submarines as mazes Holes in the hulls allow you to enter the ship from different sides and tight passages in the submarines will take you to different places on these underwater wrecks. Radioactive Materials, new achivments, and ship content Radioactive materials, new achievements to unlock, unique collectibles, and unique submarine content. Get ready to smash some Submarines!