Season Eight Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as you rack up Renown on your adventures! Season Eight's Plunder Pass contains the complete Ravenwood ship set including Collector's Sails and Figurehead, all three stages of the Ravenwood Costume that evolves as you progress through this Season's levels, and an especially generous 750 Ancient Coins (in addition to the 250 earnable through Seasonal progression). All cosmetics included are new to the seas, not even the Emporium has them in stock yet!