Screw Master: Screwtopia Windows
Take your Screw Master experience to the next level with the Screwtopia DLC! Featuring 100 brand-new levels, this expansion pushes your puzzle-solving skills to the limit with even more intricate structures, mind-bending mechanics, and new strategic challenges. What’s New in Screwtopia? βœ… 100 Unique Levels – Twice the content, double the fun! βœ… Advanced Puzzle Designs – More complex structures requiring careful planning. βœ… Increased Difficulty – New obstacles and tricky screw placements. βœ… More Strategic Power-Up Usage – Utilize your Hammer, Drill, Screwdriver, and Freeze wisely to overcome new challenges. βœ… Fresh Visuals & Themes – Enjoy new wooden structures and creative designs that will test your skills like never before! Can You Conquer Screwtopia? Only the true Screw Master can dismantle every structure in Screwtopia! Think you’ve mastered the base game? Think again! New levels bring harder puzzles, tighter time limits, and more creative designs to keep you engaged for hours! πŸ› οΈ Get ready for the ultimate unscrewing challenge! πŸ’‘ DLC available now – Download Screwtopia and start dismantling today!