ScreamRide
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish, Polish, Portuguese, Russian, Japanese.This game features stunning high definition graphics, hundreds of customizable building components, physics-based destruction, cinematic collisions, unlockable levels, in-game leaderboards, global rankings and more. ScreamRide is the home of limitless innovation. Push the boundaries of thrill seekers everywhere. Take on your perfect role to complete each level in multiple ways. Scream seekers can prove their precise piloting skills, engineers can solve cunning construction puzzles and demolition experts can ignite the most explosive carnage possible. The path you choose is up to you!