Screamer - Jupiter Stormers Customization Pack
This DLC contains three new customizations, one for every vehicle of the Jupiter Stormers team and each with three colour variations.* Get ready for liftoff with the Jupiter Stormers Customization Pack! Far from the skies yet always chasing the unknown, these customizations capture the grandeur of legendary starships from classic anime. You don’t need to cross galaxies to feel that unmistakable echo of infinity - just start the engine. Because even if they never leave the ground, when these cars rocket down the track, they carry the vastness of the stars with them. *Customizations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode. This DLC is included in the Digital Deluxe Upgrade.