Runasaurus Rex: Origins
Dinosaurs went extinct once, don’t let it happen again! Runasaurus Rex: Origins is a thrilling endless runner where you take control of Rex, a fearless T-Rex on a desperate race for survival. Dash, jump, and dodge your way through dangerous terrain as you try to outrun extinction itself!