RP Booster x50
RP Boosters increase the amount of the in-game currency RP (Result Points) you will gain from a given match. This pack includes 50 RP Boosters. Note: *This item is consumable. Each RP Booster can only be activated once within the game. *The maximum number of RP Boosters you can have is 9,999, and additional Boosters above this number will not be added.