Rossi Ford Focus Rally Car 2009
Add the Ford Focus that Valentino Rossi drove in the 2009 Monza Rally Show to your garage and, like him, race on the track to win! You can also download 11 new liveries for your Focus that you can use with drivers from the Academy.