Robotry!
A physics-based platformer without a jump button. Walk, jump, climb and parkour by directly controlling each leg of a confused baby robot. Go from a glitching toddler to a somersaulting acrobat in the story mode, or share a multi-legged robot with your friends for extra chaos! Robotry! is played with a gamepad. Each analog stick controls one leg of your robot. The body of the robot balances itself automatically. You can walk by taking alternating steps, or jump by pushing against the ground. Grabbing, throwing, kicking, climbing and cranking are also all built upon direct physics-based control.