REMATCH
A NEW PERSPECTIVE ON FOOTBALL Third Person Action - Tackle, dribble, aim, and shoot; dive into the heart of the action from an immersive viewpoint. One Player Control - Observe the action, position yourself, execute perfectly: every decision matters, and relying on your teammates is essential to prevail. Skill-based Gameplay - In a level playing field, with no player stats, victory is only about player skill and tactical coordination. INTENSE ACTION & DEEP TACTICS Credible Football, with an arcade twist - Feel like an amazing athlete, easily performing all the iconic moves of football. Non-stop Action - No fouls, no offsides, no pauses... no time to rest. Accessible mechanics with a lot of depth - Just like real football, winning requires both accuracy, fast reactions as well as flawless team collaboration. AN ONLINE TEAM-BASED EXPERIENCE Team-based online gameplay - Designed from the ground up as an online multiplayer experience, Rematch offers split-second gameplay response that always feels fair. Competitive Modes - Challenge yourself and your mates to reach the top leagues. Seasonal content - There's always something new around the corner. Every season will feature new game modes and add more cosmetic content.