Raskulls Reinforcements 1
Raskulls is expanding in the first Reinforcements pack with the addition of four new playable characters and a new Grand Prix! Meet Spaceman, with a heart of gold and lust for adventure - Viking, whose pillaging tendencies have made him none too popular - Kitten, who never forgets to purr - and Barney, the lovable yet entirely incompetent henchman of the evil Turncoat. Take your new Raskulls to race on 4 entirely new tracks that even take you inside King's castle! Download this pack and turn the heat up in your Grand Prix matches!