Raid Mode: Weapon Storage B
Add an additional 72 weapon storage slots. Choose the right weapon for the job, and conquer Raid Mode! *Content exclusive to Raid Mode. *Raid Mode is an additional action-focused game mode included with the main game. *Episode One required to play.