Raid Mode: Throwback Map Pack
New Raid Mode Missions! 4 nostalgic maps from iconic series locations, such as the Resident Evil Revelations' Queen Zenobia. 3 difficulty levels provide a total of 12 new missions to challenge. *Content exclusive to Raid Mode. *Raid Mode is an additional action-focused game mode included with the main game. *Episode One & Compatibility Pack required to access content.