Raid Mode: Parts Storage C
Add an additional 100 parts storage slots. Collect high level parts, customize weapons, and conquer Raid Mode! *Content exclusive to Raid Mode. *Raid Mode is an additional action-focused game mode included with the main game. *Episode One required to play.