Raid Car Pack
This pack includes 3 new cars: McLaren F1, Cadillac Escalade 2012 and Volkswagen Touareg NF 2011, official liveries and a set of exclusive cosmetic parts. Boost your garage with an eclectic mix of cars. For a time the McLaren F1 held the speed record for any production car at 243mph! This speed was achieved through the use of groundbreaking technologies, and included a central driving position and an engine bay lined with gold. The Cadillac 2012 Escalade is a vehicle of choice for celebrities the world over – and with good reason. This stunning vehicle is like a palace on wheels. Designed to compete in Rally Races, the Volkswagen Touareg NF 2011 can push through any terrain. This German people’s car defies nature, and will perform long after leaving the road far behind. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.