Queen's Quest 5: Symphony of Death (Xbox Version)
A few months after stopping the intrigue of the evil queen and saving the fairy-tale land of Netherfall, King Robert asks for your help once again. This time the stakes are even higher. Children are disappearing from the capital and the suspicions fall on the local Pied Piper, playing his mesmerizing melodies. However, it quickly turns out that he is not the only one who came to the city and the case is much more complicated... and dangerous. Equipped with your magical elixirs and talent for transformation, you set on a journey full of mysteries, twists and turns to face the sinister virtuoso of crime and a vindictive melody. Take on the role of a distinguished, shapeshifting alchemist, who thanks to a keen mind and cunning, is also the best detective in Netherfall. Remove the curse, save the happiness of the young lovers and rescue the children!