PUBG - Starter Package
This special one-time purchase bundle contains a variety of items at a great value price! Everything you need to get your start on the Battlegrounds! Includes: - 3 Costume Skins - Bonus 500 G-Coin - 10,000 BP - 50 Contraband Coupons * Upon purchase, the bonus G-Coin is added to your account and the item crate can be opened in the Customize tab. * This package can only be purchased once per account. * Bonus G-Coin will be available for 5 years after receipt.