Prototype Batmobile Skin
BONUS CONTENT FOR SEASON PASS; DO NOT PURCHASE IF YOU OWN A SEASON PASS. Stun your enemies with the slick variant of the Batmobile! The uniquely designed Prototype Batmobile will allow you to tear through the streets of Gotham at rapid speeds and take down your foes.