Project CARS 2 Fun Pack DLC
Pure sideways racing action comes to the Fun Pack with 2 new rallycross tracks—Circuit De Barcelona-Catalunya Rallycross, and Classic Brands Hatch Rallycross—and 8 exhilarating cars including two WRX runners, Matthias Ekstrom’s Audi S1 EKS RX quattro, and Petter Solberg’s Citroën DS3 RX Supercar. Superstar drifter and Professional Fun-Haver Vaughn Gittin Jr. then brings his own brand of fun with his bespoke offroad Ford Bronco Brocky, his heroic 960hp Ford Mustang RTR Spec - 5D, and his Mustang '66 RTR, a big-block V8 Trans Am-based 1966 Mustang Fastback made specifically for Project CARS 2 by Vaughn and his RTR team. Completing the Fun Pack come three of the fastest, most brutal, violent and epic rally cars in history—mythical Group B beasts pushing 500+hp including the Ford RS200 Evolution, Renault’s R5 Maxi Turbo, and Audi’s Sport quattro S1. The Fun Pack is sideways-drifting racing action guaranteed on every surface, every time.