Fight overwhelming odds to escape a secret TranStar moon base where the enemies you encounter, the hazards you face, the goals you complete, and the loot you collect are different each time you play. With changing environments as dangerous as they are dynamic, the Mooncrash campaign for Prey will offer a fun, infinitely replayable challenge to test even the most skilled players. Mooncrash includes Prey: Typhon Hunter, a free online multiplayer update. Typhon Hunter is a lethal game of hide-and-seek between a single survivor (Morgan Yu) and five other players who stalk, hunt, and hide in plain sight as shape-shifting Mimic aliens. Every object is a potential enemy. Will Morgan or the Mimics prevail? Requires the Prey full game.