PowerWash Simulator – Ultimate Satisfaction Bundle
With 100 levels combined, this bundle is sure to keep you washing for a while! The Ultimate Satisfaction Bundle includes every level released for PowerWash Simulator to date – from in-universe content to collaborations with other beloved franchises, such as SpongeBob SquarePants, Wallace & Gromit, Shrek and more! It’s a real hum-ding-er! Huge, Expanded Campaign Explore everything Muckingham has to offer with over 50 levels set in the messiest town around. As well as the base game campaign, there are Bonus Jobs, Seasonal Specials and several instalments of ‘The Muckingham Files’ to relax and unwind with. Clean up the town, uncover its mysteries and get to know the local clientele! Wash and Explore Iconic Locations Plus, immerse yourself in campaigns set within the worlds of SpongeBob SquarePants, Back to the Future, Warhammer 40,000, Alice in Wonderland, Shrek, Wallace & Gromit, Tomb Raider and Final Fantasy. With environments lovingly recreated in immense detail, you’re sure to discover new details and lore from your favourite fictional universes beneath the muck.