Portal Knights
Prove yourself a Portal Knight by levelling up your character, crafting epic weapons, and vanquishing foes in real-time in this cooperative, 3D sandbox action RPG. Explore dozens of randomly-generated islands! Build almost anything! In a world torn apart by the Fracture and terrorized by the Hollow King, you and your friends are its only hope! - RPG character classes including warrior, ranger and mage. - Tactical action combat. - Epic boss battles. - Travel between randomly generated 3D sandbox worlds. - Meet the colorful inhabitants of the land, complete their quests, and recruit them to your home. - Architect your own island! Create AMAZING structures quickly and easily in Creative Mode! - Mine and gather resources from across the lands to craft your arsenal and supplies. - Build your home with dozens of materials and furnishings. - Join your friends in 4-person cooperative multiplayer and 2 player split screen. - Random Events.