Planet Coaster: Studios Pack
You are the director! Create epic scenes and legendary moments with the Studios Pack. Build the ultimate backlot tour and bring the blockbuster experience home with three new rides, almost 400 new scenery pieces, and nearly 100 new blueprints that put guests in the heart of the action. Action-Packed New Scenery & Building Sets Build Hollywood sets and backlot tours with new studio-themed scenery and wall sets. Create dazzling studio sets with green screens, animated lights, film equipment, vehicle stunts, billowing dust, shattering glass, and more. Theatrical New Rides BIG SCREEN TOUR, the Hollywood backlot tour experience comes to Planet Coaster: Console Edition with a powered track ride bringing park guests face-to-face with your cinematic spectacles. RE-MOTION is a modern simulator-style tracked ride with an adjustable robotic arm. HORROR HEIGHTS is a chilling, thrilling accelerated drop tower dark ride for fearless guests. Motion Picture Audio New music, studio ambience, and triggered sound effects make your movie sets come alive like a real Hollywood production.