Pixie Plates: Ember Peaks DLC
Discover Ember Peaks, a fiery new destination where magical guests stop by for steaming noodle bowls, fluffy rice dishes, fruity drinks, and other warming delights. With this DLC, you'll unlock: - The volcanic world of "Ember Peaks" - Steaming noodle bowls, fluffy rice dishes, and warming drinks - Extra toppings like mushrooms, chili peppers, lime slices, and exotic fruit - New customers to serve, including frogs, fiery creatures, and elegant mountain guests A little fire magic is on the menu!