Pinball FX3 - Epic Quest
It is the sworn duty of every knight to seek out evil, defeat it, and take its stuff. One such knight is Max, whose enthusiasm for combat is surpassed only by his love of rare and valuable loot. Join Max as he battles hordes of evil (or just evil-looking) monsters, rescues a wealthy princess, and accumulates the loot and xp that make good worth doing. If Max suffers a defeat, never fear! He will return in the next game with all of his hard-won loot and experience levels intact.