Pinball FX3 - Deadpool
Hi, fellas. It's me again -- Deadpool! Miss me? I know you did. Lemme cut to the chase: YOU WANT THIS TABLE! Why? Here's why: - It has me in it. Not enough? Okay... - It has ramps, multiballs and other pinball stuff. - It has pinball sounds and a rockin' soundtrack. - I'm in it!! - You don't have to buy a whole pack for it! - It has features never seen before on a pinball table. - It has ME! It is the BEST Marvel table EVAR!! Get ready for the bangs and the booms and buy it already!