Physics Platformer Bundle
Physics Platformer Bundle brings together three skill-based games built around physics, precision, speed, and replayable challenges. In Ultimate Wobble Run, control wobbly little runners as they sprint, jump, fall, stumble, recover, and race to the finish line. Play solo to chase your best times and climb the leaderboards, or challenge your friends in chaotic local multiplayer for up to 4 players. In Amazing Maze, roll through colorful 3D mazes, collect every yellow cube, find the exit, and use special abilities like speed boosts, jumps, wall runs, and wall jumps to overcome each level. Think fast, move carefully, and use physics to your advantage as you search for the best route to the goal. In Full Throttle Parking, speed through tricky obstacle courses, collect checkpoints, and park your car in the marked spot as fast as possible. With no reverse gear, every turn, jump, crash, and recovery matters as you try to master each track and reach the top of the leaderboards. Across all three games, you will face physics-based challenges where timing, control, creativity, and persistence make the difference. Whether you are rolling through mazes, racing to a flag, or parking at full speed, every run gives you another chance to improve, experiment, and chase a better time. Features: - Includes Ultimate Wobble Run, Amazing Maze, and Full Throttle Parking - Physics-based platforming challenges - Single-player time-based gameplay across all three games - Local multiplayer for up to 4 players in Ultimate Wobble Run - Global leaderboards to chase your best times - Skill-based levels built around movement, precision, and momentum - Fast, replayable challenges for players who love improving every run - Achievements to unlock across the bundle Run, roll, drive, crash, recover, and keep pushing for a better time. Physics Platformer Bundle is made for players who love skill-based challenges, leaderboard chasing, and physics-driven gameplay.