Phantom Liberty: Quadra "Vigilante" Pre-Order Bonus
Beauty meets beast in this muscle car fit for a cyberpunk-turned-secret-agent of the dark future. Hook yourself up early with the Quadra Sport R-7 ""Vigilante"" before anyone else finds it in Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Phantom Liberty is a new spy-thriller adventure for the open-world RPG set in the dark future of Cyberpunk 2077. As cyber-enhanced mercenary V, join secret agent Solomon Reed to unravel a web of shattered loyalties and sinister political machinations.