Pendulo Studios Collection
Find the best narrative games from Pendulo Studios in this bundle including: BLACKSAD : Under The Skin - a dark corruption scandal in the heart of the New York City's underworld for charismatic detective John Blacksad, Alfred Hitchcock - Vertigo - immerse yourself in a psychological thriller of a new kind, freely inspired by Alfred Hitchcock’s universe. Yesterday Origins - discover one of the earliest adventures from Pendulo Studios!