Parking Masters - Big Rig
Embark on a thrilling trucking journey with 50 new levels designed specifically for the ultimate parking experience! Each level presents unique challenges as you maneuver through tight spaces, sharp turns, and intricate layouts with different types of trailers. Whether you're threading the needle in a tight parking space or carefully backing, your skills will be pushed to the limit. Get ready to park like a pro and prove you have what it takes to handle the biggest rigs on the road!