Panzer Dragoon: Remake
A new, remade version of the Panzer Dragoon game – true to the original, with improved graphics and controls, that suit modern gaming standards! On a far, lone planet, you encounter two dragons awaken from the ancient times. Armed with a deadly gun from the past, and the guidance of your armored blue dragon, you must fulfill your destiny and keep the Prototype Dragon from reaching the Tower or die trying.