Ox Queen Character Pack
Ox Queen, a big name in online community, popped out to FS Court! You will soon be Joining her fans with her kinky charm and creative skills on Court! This Package includes: - Character - Ox Queen - Ox Queen Growth Box Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Ox Queen is exchanged for certain amount of points.