Outpath
Taking Satisfactory, Forager and the gratifying gameplay loop of clicker/idle games as references, Outpath would be just that. Exploit your environment, craft, build and automate your base in this 3D first-person platformer! Gather. Craft. Build. Explore. Relax. No time limits, no pressure, play at your own pace and style. Gather, collect and manage resources. Craft useful items. Base building, automate everything. Buy islands to expand and exploit! Fishing. Level up skills and unlock new blueprints. Parkour movements. Play active or idle, you choose! Music reacts to your actions. Uncover the secrets of this stylized place.