Once Upon a Jester
Best friends Sok & Jester devise a mischievous scheme to steal the Royal Diamond! To complete their master plan, they must start an improv theatre show and outperform every other act - including their rivals, Hofnar & Bok. Only becoming the best show in the kingdom will get them invited to the Royal Theatrical Spectacle in the Royal Palace, where the king keeps his precious gem. They embark on a grand adventure across a fantasy kingdom, meeting tons of wacky characters, performing improvised shows and singing their hearts out. Along the way, they unintentionally discover the freedom and joy of musical theatre. Will the pair change their wicked ways or do whatever it takes to get rich? Embrace your creative freedom: No two shows are alike! The choices are yours as you decide how to wow your audience! Befriend wacky characters: Meet and befriend tons of quirky characters - all fully voiced! A friendly Wendigo, a tree looking for its roots and a blob of pesto to name a few. Dive into a vibrant fantasy world: It’s always adventure time in hand-crafted locations like the cosy Dorp Town, the dark mysterious Woudwoods, and the radio-obsessed Stad City. Vibe to the indie tunes: An original soundtrack, written and performed by the creators of the game, is here to burrow in your ear and never leave!