Off-Road Car Pack
Expand your garage with three off-road vehicles! Trooper: This legendary American beast is built to last, and will take you to off-road hell and back without breaking a sweat. Trophy Runner: Previously a workhorse from Asia, this custom-built super truck will give anything a run for its money on dirt. Sandstorm: This mean machine eats dirt like there's no tomorrow, and excels on twisty off-road tracks with tight corners! This DLC pack is included in Season Pass 2.