OBLITACRATER
OBLITACRATER is a twin stick shooter where you fight endless alien monsters in increasingly difficult waves on a cute little planet! There is only one goal in OBLITACRATER, increase your score. Each DROP to the planet adds to a single running score. You can end the drop at any time by pressing the BIG RED BUTTON at the top of of the planet which also locks in your score and adds it to your total. There is no end to the number of waves in OBLITACRATER. You last as long as you dare and then get out! NOW HERE IS THE REALLY MEAN PART!!! IF YOU DIE, YOUR RUNNING SCORE RESETS TO ZERO. YOUR LEADERBOARD ENTRY RESETS TO ZERO and you are back to square one. Each time you drop to the planet surface, you risk your entire score, every time. While surviving on the planet surface you have the opportunity to unlock upgrades for your ship. These range from stat boosts like increased move speed to secondary fire modes like rocket launchers, mines or laser bursts. You can also choose to unlock random upgrades, but be warned not all upgrades are friendly. There is no end in OBLITACRATER so remember, ESCAPE! ESCAPE!!! ESCAPE!!!!