New BGM Set 1
This set includes additional BGM that can be played on battlefields or in residences. * How to use BGM can be selected from "Select Music" on the loading screen. BGM for residences can be selected by going to "Settings" -> "Select Music" under the "Info Menu". * Added BGM ・Battle BGM: RUN WITH TIGER (Fierce Attack) The Romance of the Three Kingdoms contains many titles for characters that include tigers, such as the "Tiger of Jiangdong." I created the song with the image of heros dashing about the battlefield with the fleetness of tigers. (Ishiguro) ・Residence BGM: SERENE CITADEL (General Residence) This song embodies the feeling of the residence being one's home turf with security and nobility, while also a tense place where politics and military matters are also decided. (Yoshida)