Navirou's Outfit: Kulu-Ya-Ku Costume
Contains the following content: ● Navirou's Outfit: Kulu-Ya-Ku Costume This content is cosmetic and does not confer any status benefits. Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content. Outfits can be changed using the chest in Your House after progressing the game to a certain point.