Mr. Pumpkin Adventure
Mr. Pumpkin Adventure is a critically acclaimed, point-and-click puzzle solving game with a detailed, unique art style. Embark on an incredible adventure as Mr. Pumpkin seeks self-salvation in a world of magical vegetables. The witty levels are filled with a wide variety of fun puzzles that lead players closer and closer to the heart of this fantastical, hysterical world. In the Xbox One version of the game, achievements have been creatively implemented to provide even more challenge.