Monster Energy Supercross 25 - Experience Multiplier
Devotion to dirt and will to race deserve a lot more than claps. What about twice more XP? Guess what, the Experience Multiplier does just that: it doubles the score you gain from the missions and at the end of each event, so you can always get the most out of every race... experience. This DLC is included in Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.