Monster Energy Supercross 25 - 2-Stroke Bikes Pack II
More speed, more action, more 2-stroke power! Kick up the dirt and lead the race with 5 new bikes in the 2-Stroke Bikes Pack II: - Husqvarna TC 125 (2024), 250 class - Husqvarna TC 250 (2024), 450 class - GASGAS MC 250 (2024), 450 class - Suzuki RM 125 (2008), 250 class - Suzuki RM 250 (2008), 450 class This DLC is included in Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.