Modified Monsters Car Pack
This collection of five backyard built vehicles offers a mix that will make you go hog-wild! Strike fear with the crazy monster truck, or head into battle in a fully loaded military pickup! Burn rubber like a pro with the dragster, or try the hilarious mini racing car for size! And finally, try taking the pig car out for a spin - enjoy the roast! This DLC pack is also included in the Season Pass.