Minecraft: TRON Add-On
The digital world of Disney's TRON is invading Minecraft! Grab your Identity Disc and fight back against the Red Guard hordes as they seek to take over your world! Digitize yourself into the Grid and complete Grid Runs to earn rewards and battle the fearsome Recognizers. Use your rewards to unlock and upgrade gear like the Light Cycle, Light Glider and Light Ski!