Minecraft Batman
Gotham City is in trouble but have no fear – Batman is here! Fly through the night as the Caped Crusader and save the city from Harley Quinn, The Joker, The Penguin, and more dastardly Super-Villains from the DC universe. Explore the legendary Batcave, utilize the Bat-Gadgets in your Utility Belt, and complete puzzles to repair the sabotaged Nether Portal and save Alfred!