Mato Anomalies
Mato Anomalies is a turn-based RPG that takes players on a journey across Mato, a fantasized neo-futuristic version of a bygone oriental city. Take control of the Dual Protagonists Doe and Gram to investigate strange anomalies around the city, or venture into rifts to battle demonic abominations determined to bring about the city's downfall. Team up with unlikely companions and unravel the dark secrets in this story of Duty, Hope and Justice. DUAL PROTAGONISTS Take control of not just one, but two very distinct protagonists. Gather intel and knowledge to unravel the mystery behind the city of Mato as the private detective Doe, or venture into rifts and battle demonic abominations as the mysterious exorcist Gram. ANOMALIES Find clues throughout Mato by talking to NPCs, taking on missions and visiting shops to pinpoint Rifts, portals to the demonic creatures attacking the city. Enter at your peril and defeat them in battle and collect abundant rewards. WILL JUSTICE PREVAIL? Insidious factions are somehow involved in the dark fate befalling Mato. Can our heroes find out what's going on? Or will they themselves fall victim to despair? BAND OF MISFITS The enemy of your enemy is your friend. Difficult circumstances make for unlikely friendships. Find new allies during your investigations and gain their trust through conversation and shared experiences. SMART COMBAT Mato Anomalies provides a unique and challenging battle experience highlighted by shared health across all team members, gear matrix and dual-talent system. A unique combat strategy will be needed if you want to succeed!