Mars Survivor: Blue Blaster
With this DLC, you'll get: - A superb Hellas Helm - An exceptional Gemini Blaster - An exceptional Astroventure Coverall - A great Hellas Suit - A great Flux Pulse Pack - 36 helmet scrap - 24 backpack scrap - 500 gems - 150 rubber - 40 gold Raise your chances of survival with a new gun and armor!