Marisol Character Pack
Meet Marisol, Nathan's most trusted friend, and experience her chemistry with her teammate! This Package includes: - Character - Marisol (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Marisol, Marisol is exchanged for certain amount of points. *Package components and sale can be exchanged or terminated without notice.